17 Haziran 2011 Cuma

Yeni Camlar, Yeni Bakışlar.

  Bugün gözlüğümün camlarını değiştirdim. Geçen seneye oranla gözlerim iki kat daha bozuk, bu hızla bozulmaya devam etmez umarım. Yeni gözlük camlarıyla hayata farklı gözlerle bakmayı düşünüyordum fakat sadece görüntü netleşti o kadar. Gördüklerim yine aynı, gerçi detayları fark ediyorum artık. Detayların mühim olmadığını düşünsek de, unutmamak gerekir ki şeytan ayrıntıda gizlidir.  


Uzun süredir yazı yazmıyordum, bu süreçte birçok olay gerçekleşti. Bazı şeylerin hakkında yazı yazmayı da düşündüm, yazıp yazıp sildim. Aklımda kalan örnekler: Serdar Ortaç'ın "Another Brick In The Wall" cover'ı, seçimler, Serkan is my girl, Google'ın Les Paul logosu. Aslında daha fazla örnek vardı ama şu an hatırlayamadım. En azından öyle olmasını diliyorum. -Daha fazla şey düşünmüştüm ben ya.-

Yarın karneler dağıtılıyor. Kimi öğrencilerde sevinç, kimi öğrencilerde hüzün, kimi öğrencilerdeyse umursamazlık hakim olacak yarın. Burç yorumlarındaki cümlelere benzer bir cümle oldu fakat öyle olacak.

Leyla ile Mecnun diye bir dizi var. Birkaç gün önceye kadar sadece adını duymuştum fakat ilk üç bölümünü izledim de, bugüne kadar niye izlememişim kendime şaşıyorum. Beni bu kadar güldürebilen bir dizi olmamıştı daha önce.

-Bu yazıyı da daha fazla uzatamayacağım, akşam akşam aklıma pek bir şey gelmedi. Yazmış olmak için yazdım çünkü bir aydan uzun bir süredir yazı yazmıyordum. Kendimden utandım ve bunları karaladım. Öyle işte.-

Yazımı Leyla ile Mecnun dizisinden bir kliple tamamlamak istiyorum:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder