2 Mart 2011 Çarşamba

Facebook'a Geri Dönüş.

   Facebook'a geri döndüm. Açıkçası soruyorum kendime bu ben miyim diye? Facebook kullanmamakla ilgili yazdığım yazıdan sonra, Facebook'a geri dönmem çok saçma bir hareket oldu. İki yüzlü olabilirim belki de. Ama insanlar değişebilirler değil mi? Eski arkadaşlar toplanıyorlarmış bir yerde. En yakın arkadaşım bir grup açmış, dedim ben de geri döneyim. Aksiyon olur. Nitekim oldu da. "Niye Facebook'a geri döndün, hani prensipler?" diyen arkadaşlarım oldu. Açıkçası tam olarak niye geri döndüm bilmiyorum. Ama fikirler değişebilir, bunu biliyorum. Bazı fikirlerim hâlâ değişmiş değil. Facebook hâlâ zaman kaybı. Ama Haxball oynamaktansa arkadaşlarımla konuşmak daha cazip geldi.
  Fikirler dedim de, aklıma "V For Vendetta" geldi. Güzel filmdi. İzleyin, tavsiye ederim. "Fikirler kurşun geçirmez."
  Yarın Kasımpaşa- İBB maçı var. Kasımpaşa'yı destekliyoruz ona göre!11!11 Hadi kendinize iyi bakın sevgili okurlar. Sanatsal bir kaygısı olmadan yazı yazmak çok eğlenceli ya. Bunu da tavsiye ederim. Bu akşam tavsiye etmeyi çok seviyorum galiba. Daha fazla uzatmadan, teşekkürler derim.

("Teşekkürler derim.", Kara Kule'den bir kalıp. Teşekkür ederim demiyorlardı orada. Bunu niye açıklama ihtiyacı hissettim bilmiyorum.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder