26 Ocak 2011 Çarşamba

19.

   19, güzel bir sayı. Şimdiye kadar 19 tane yazı yazmışım. Bunu fark etmemi sağladığı için Kerim Öğretmiş'e teşekkürler. Bu yazı yirminci yazım olacak. 19 benim için önemli bir sayı. Kara Kule serisinde oldukça geçen, birçok yerde Roland'ın karşısına çıkan sayı. Yüksek Dil'de Chassit.
   19'la ilgili daha birçok şey var, Kara Kule'yle ilgili olmayan. Ama beni ilgilendiren Kara Kule serisinde kendisine bu kadar yer bulması. Kara Kule'yi okumadan önce sevdiğim herhangi bir sayı yoktu, ama artık en sevdiğim sayı 19. -Belirtmek isterim ki, İbrahim Üzülmez'in forma numarası da 19'dur.-
   Genellikle bilgisayarda oyun oynarken futbol oyunlarını tercih eden birisi olarak, takımın yıldızına 19 numarayı veririm. 10 numara falan hikaye benim gözümde. Bu yazı, hiçbir şeyi anlatmayan, bana özel bir yazı oldu. 19 sayısı, üzerinde birkaç kelam edilmesi gereken bir sayıydı benim için. Yapmam gerekeni yaptım. -Attım hafızaya, beyin bedava!-


Uzun günler, hoş geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder