27 Ocak 2011 Perşembe

Facebook Kullanmamak.

    Facebook'suzluk ilaç gibi geliyor insana, belirli bir süreden sonra arındığınızı hissediyorsunuz. Kendimi Facebook'tan soyutlamak bana iyi geldi. Çok fazla vaktimi alıyordu. Facebook adresimi kapattıktan sonra, bende bir şeylerin değiştiğini hissettim ilk günlerde. Arkadaşlarımla daha az mı konuşuyordum? Hayır, Windows Live Messenger da arkadaşlarımla konuşmamı sağlıyordu. Neden Facebook'a gerek olsundu ki? Ben böyle düşünürken, günler günleri kovaladı. Ve bugün, Windows Live Messenger bana ihanet etti. Sırtımdan vurulmuşa döndüm, uzun uğraşlarıma rağmen Windows Live Messenger'ın verdiği hatayı düzeltemedim.-Neymiş, yeni sürüm yüklenecekmiş. Yükleyemedim ben de. Hata verip durdu.-  eBuddy olmasaydı, Messenger'ı da kullanamayacaktım. İyi ki varsın eBuddy. Canın cehenneme Facebook!


Bu yazı, Elif Keskin'in "bunların sonucunda mehmed facebook'a büyük bir rest çekti ve hesabını sildi. buna karşılık facebook messenger ile iş birliği kurup mehmed'in messenger kullanmasını engelledi. buna sinirlenen mehmed facebook'u yerden yere vuran yazılar hazırlıyor" cümlelerini okuduktan sonra kaleme alınmış, onu yalancı çıkartmamak için yazılmış bir yazıdır.

1 yorum: