1 Nisan 2011 Cuma

Yazı Yazmaya Fırsat Bulamamak.

  İnsanların kullanmakta çok cömert olduğu bir şey var: Zaman. Zamanı doğru kullanabilmek gerçekten önemli, çünkü eğer benim gibi zamanını düzgün değerlendiremeyen bir insansanız saatin ne çabuk gece yarısına geldiğini anlayamıyorsunuz.-Daha ödevler duruyor!- Ertesi gün ödev teslim etmem gereken her akşam "Acaba gece 02.00'a kadar ödevler yetişir mi?" diye düşünmekten bıktım açıkçası. Ama ne yapayım, günlük hayatta zamanı düzgün kullanamıyorum. Belki de bilgisayar yüzünden, bilmiyorum.

  Yazı yazmaya fırsat bulamamak, yazı yazmamak için bir bahane olmamalı. Çünkü bence bir şeyler yapmak için fırsat bulamadığınızı söylüyorsanız -kitap okumak, ders çalışmak, yazı yazmak vb.- , o şeyleri gerçekten önemsemiyorsunuz demektir. Bir şeyler yapmaya uğraşan insanın her zaman kendine bir fırsat yaratabileceğine inanmışımdır. Son zamanlarda yazı yazmayı iyiden iyiye bıraktığımın bilincindeyim ve bu durumu düzeltmeye çalışıyorum şu günlerde. Yazı yazmaya fırsat bulmamı sağlayan şey de ufak bir mouse. Attım oyunu aşağıya, ne de olsa beyin bedava! 

  Gündemden bahsetmeme konusunda iddialıyım. Ortalık çalkalanıyor, basılmamış kitaplar yakılıyor, kitabın taslağı adı altında metinler paylaşılıyor falan filan. Ben gündemden bahsetmedim, görmedim, duymadım, bilmiyorum. 
 
  Sınavların yeniden yaklaştıklarını fark ettim, bütün mutluluğum bir anda kayboluverdi. Öğrencilerin bilgisini ölçmek için işleyen mükemmel(!) çarkların durmasını istiyorum bazen. Çark dedim de, aklıma Cem Karaca geldi. Madem yazıyı sonuca bağlayamıyorum, bu şarkı benden size gelsin.

http://www.youtube.com/watch?v=Ejju6-mZtNY&feature=related

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder