7 Şubat 2011 Pazartesi

Bere.

    Bere deyince aklıma Bordobereliler ve  komandoların taktığı mavi bereler geliyor.Bordo-Mavi deyince de aklıma Trabzonspor geliyor ama onun konumuzla alakası yok.
    Bu satırları Konya'da yazıyorum. Bilgisayarda problem var, bir defter kağıdı kopardım ve kalemle yazıyorum. Kalemle yazmak ayrı bir zevk. Konya'da teyzemin evindeyim. Bilgisayara giremediğim için size yazılarımı aktaramıyorum. Şu an saat 00.19, Çarşamba gününün ilk saatleri. Neyse, konuyu dağıtmayayım TDK'nin üzerinde Ankara,2000 yazan Okul Sözlüğü'ne göre bere: Yuvarlak, yassı ve sipersik başlık.
   Normalde, bere takmayı hiç sevmezdim. Pazar sabahı (30.01.11) Konya Otogarı'na geldiğimde, ben ve bereler arasında iletişim tamamen değişti. Otogardan eve yürüyerek gitmem gerekiyordu ve berem beni soğuktan korudu. Onu çok seviyorum. Eşyalarımla aramda manevi bir bağ kurma özelliğim bir kez daha kendini gösterdi yani. Bu huyumu anlayamıyorum. Zorunluluktan dolayı taktığım günden beri bere takmayı seviyorum.
   Bir de yara bere derken bahsettiğimiz bere var ama ona hiç değinmeyeceğim. Sevgiyle kalın, bere takın.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder