22 Kasım 2010 Pazartesi

Aşka Dair Yazdığım İlk Şiir.

Kalbinde belirdi bir yara,
Genişledi, genişledi ve yayıldı vücuduna
Elleri titremeye başladı onu görünce,
Daha zor yutkunuyordu o karşısındayken.
Var mıydı acaba buna bir açıklama?
Vardı aslında ama,
Düşünemiyordu ki o karşısındayken
Ve birden 
Anladı aşık olduğunu genç adam.
Ama bilmiyordu bu aşk yüzünden
Ne acılar çekeceğini
Farkına varamazdı ki aşkın kör ettiği gözleriyle 
Genç adam aşık olmuştu artık
Bir anda...


Bir arkadaşıma şiir yazdığımdan bahsettim, nasıl yazdığımı merak edince de bu şiiri yolladım.Çok beğendi ve yayınlamam gerektiğini söyledi.Aslında ben şu anda da beğenmiyorum şiirimi.Ama yayınlıyorum işte, öyle geliyor içimden.Umarım beğenirsiniz.



1 yorum:

  1. Şiir yazma konusunda başarısız olduğunu düşünen arkadaşım... Hislerini şiire o kadar iyi yansıtmışsın ki, söyleyecek pek bir şey kalmıyor. Şiirlerinin devamının gelmesini umuyorum :)

    YanıtlaSil