27 Kasım 2010 Cumartesi

Yazı Yazamayan Adam.

          Kara Kuleyi Arayan Adam, oldu Yazı Yazamayan Adam. İlham perim tatile mi çıktı acaba? Nedense birkaç gündür aklıma doğru düzgün şeyler gelmiyor. Hatta yazı yazamamamın verdiği sıkkınlıktan dolayı mmorpg oyun arayışı içerisine bile girdim. Bir tanesini indirdim, kurdum ama çalışmadı. Neymiş efendim "Your GPU  does not meet minimum specification". Sinir oldum. Sildim oyunu da, setup'ını da. Benim bilgisayarım saksı değil. Hep ona soracaklar. O oyunun ruhu benim bilgisayarımın önünde diz çöker tövbe ister. ( Erol Büyükburç ve Nihat Doğan'a gönderme yaptıktan sonra, Ahmet Çakar'a da gönderme yapabilmeyi çok istedim şu anda. Yazının ilerleyen kısımlarında inşallah.)
          Yazı yazamama olayı bundan sonraki günlerde de devam ederse diye, sıkıntımı engellemesi için şu anda bilgisayarıma Warcraft'ı yüklüyorum. Dota oynamayı da pek bilmiyorum gerçi. Olsun, öğreneceğim artık. Okulda bana çok yardımcı olacağını biliyorum en azından. Bilgisayar oyunlarını büyük bir yetenekle oynayanlara hayran kalmışımdır. Günlerce uğraşıp beceremediğim şeyi bir saatte yapan adamlar var. Buna oyun zekası mı deniyor, ne deniyor bilmiyorum. Fakat sahip olanları tebrik etmek gerek.
         Kitap okumayı sevmeyenlerin zekasında sorun olduğunu düşündüğümü söyleyebilirim, ama söylemiyorum. Neden? Çünkü söylersem hakaret etmiş olurum. O yüzden söylemiyorum. ( Ahmet Çakar'lığımızı da yaptık.) Kitap okumak bir insanın hayal dünyasını genişletir bla bla. Bu tip cümleler her yerde yazıyor zaten. Kitaplarımla benim aramda bir bağ var sanki. En yakın arkadaşım benden Kara Kule'nin ilk kitabını istediğinde vermemiştim. Gerçi bu mevzudan sonra annesi tarafından manevi evlatlıktan reddedildim. Olsun. Varsın olsun. Gerçi buna bağ mı denir, pintilik mi denir orası da ayrı konu zaten. Neyse efendim, sizi daha fazla sıkmadan yazıyı sonlandırayım. Uzun günler, hoş geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder