21 Kasım 2010 Pazar

Stephen King.

Madem yazmaya başladım, tasvirleriyle beni büyüleyen büyük üstattan bahsetmezsem bir şeyler eksik kalır diye düşündüm ve Stephen King'in sevdiğim kitaplarından bahsetmek istiyorum.Buraya sıkıcı bir wikipedia yazısı da alıntılayabilirdim, isteyen buyursun: http://tr.wikipedia.org/wiki/Stephen_King . Neyse, konumuza dönelim, en beğendiğim kitabı hiç tartışılmaz Kara Kule'dir.Zaten bunu anlamak pek güç olmasa gerek, ama Roland'ın içindeki hisleri, düşünce yapısını, karakterini öyle güzel yansıtıyor ki Stephen King; karakterin içinde yaşamaya başlıyorsunuz belli bir zamandan sonra.Bir sonraki hamlesinde ne yapacağını tahmin ediyorsunuz veya herhangi bir olay karşısında ne tepki vereceğini merak ediyorsunuz vs. Hayran olmamak,bu büyüye kapılmamak elde değil.
   Sevdiğim kitaplarından birisi de Misery, yani Sadist.Bu kitabın beni o kadar büyülediğini söyleyemem, ancak yine de ilginç konusuyla dikkatimi çekmişti.Kitabın sonunu beğenmeyen bir okurun yazarı hapsedip kitabın sonunu değiştirmek için onu zorlaması.Güzel bir konu bence.Ne kadar öznel yazıyorum bugün.
  Göz de güzel.Tavsiye ederim.(Kurduğum cümleler ne kadar basitleşti, birazdan "Ali ata bak."  falan yazabilirim.Öyle işte.)Stephen King'e olan hayranlığımı yazıya dökmek konusunda başarısız oldum, farkındayım.Ancak başka birinin dilinden King'i anlamak çok zor.En iyisi kendiniz okuyun, öyle karar verin.

özet: Adam King Beyler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder