27 Kasım 2010 Cumartesi

Bir Şey.

     Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine başlığımı "Bir Şey." olarak belirledim. Bir şeyler hakkında karalayacağım yani. Bir şeylerden bahsetmek isteyince aklıma direk futbol geliyor. Onda da taraflı yorumlar yapıyorum. Bütün okurlara hitap etmiyor, herkes kendinden bir şeyler bulamıyor. Ortalama düzeyde bir bilgisayar kullanıcısından biraz daha hallice bir insan olarak, Warcraft'ı kuramadım. Beceriksizliğim bazen gerçekten sinirimi bozuyor.
     Her yazar İstanbul hakkında mutlaka yazar. Henüz yazarlık mertebesine erişemesem de ilerleyen günlerde İstanbul ile ilgili bir yazı yazabilirim. En azından yazmayı denerim.
     Anlam bütünlüğünü sağlayacak bir paragraf yazmam gerekiyor, metnin konusunu belirtmeliyim. Genellikle bazı nesneler bana çeşitli çağrışımlar yaptırır, onları yazmayı denerim. Sanırım o nesneler bir süredir kayıp. Madem öyle, berbat bir şiir yazıvereyim, kolayına kaçayım, diye düşünüyorum fakat yazamıyorum. Attila İlhan'dan bir şiir paylaşıyorum ve huzurunuzdan çekiliyorum :


ÜÇÜNCÜ ŞAHSIN ŞİİRİ
Gözlerin gözlerime değince 
Felaketim olurdu, ağlardım 
Beni sevmiyordun, bilirdim 
Bir sevdiğin vardı, duyardım 
Çöp gibi bir oğlan, ipince 
Hayırsızın biriydi fikrimce 
Ne vakit karşımda görsem 
Öldüreceğimden korkardım 
Felaketim olurdu, ağlardım 
Ne vakit Maçka'dan geçsem 
Limanda hep gemiler olurdu 
Ağaçlar kuş gibi gülerdi 
Sessizce bir cigara yakardın 
Parmaklarımın ucunu yakardın 
Kirpiklerini eğerdin, bakardın 
Üşürdüm, içim ürperirdi 
Felaketim olurdu, ağlardım 
Akşamlar bir roman gibi biterdi 
Jezabel kan içinde yatardı 
Limandan bir gemi giderdi 
Sen kalkıp ona giderdin 
Benzin mum gibi giderdin 
Sabaha kadar kalırdın 
Hayırsızın biriydi fikrimce 
Güldü mü cenazeye benzerdi 
Hele seni kollarına aldı mı 
Felaketim olurdu, ağlardım

Attila İLHAN


O değil de, şiir sevmeyen ben, yazı yazamayınca şiir paylaşıyorum. İşin kolayını buldum. Kendimi tebrik ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder