21 Kasım 2010 Pazar

Blog Hayatına İlk Adım...

İlk cümlemin sonuna üç nokta koymamdan anlatım için uygun kelimeleri seçemediğim anlaşılacaktır. Ancak elimden geldiği kadar düşüncelerimi dile getireceğim. Kendimi tanıtayım, adım Mehmed, kitap okumayı severim. Bu kadar. Yazı yazmak konusunda pek iyi olduğumu söyleyemem. Uzun uzun yazılar yazmak için her zaman kendimi kasmışımdır. Özet geçmek isteyenlerdenim ben de aslında... Özet geçildiğinde zaman kaybı da olmuyor ne güzel. Sözlükleri takip etmek eğlenceli geliyor mu size de bilmiyorum, fakat ben okurken çok eğleniyorum. Daha en baştayım ve sözlüklerle ilgili konuştum, popüler olmak için güzel bir yöntem. Bu daha ilk yazım olduğu için yazının uzunluğunu ayarlayamadım, kısa oldu diye düşünüyorum. Ama uzatarak da siz okuyucuyu(umarım okuyan olur.) sıkmak istemiyorum. Zaten son kısmı da bağlayamadım. Olsun, saçmalamayı severim. Kalemimden dökülen kelimeleri beğenmeniz dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder