21 Kasım 2010 Pazar

Vuvuzela'nın Hayatımızdaki Yeri ve Önemi.

İlköğretimdeki din kültürü dersinin kitaplarından fırlamış gibi duran bu başlığı seçmemin nedenini bilmiyorum.Komiklikler, şakalar falan, seviyorum bunları. Noktalama işaretlerinden sonra boşluk bırakmak okuyan kişinin okumasını kolaylaştırıyormuş. Saçmalasam saatler boyunca (şu an yaptığım işlemin daha uzun sürede gerçekleşeni oluyor galiba.) ve noktalama işaretlerinden sonra boşluk bıraksam, sırf kolay olduğu için okuyan olur mu acaba? Neler diyorum ben ? Ne dedim ben? Çaat. Facebook'ta Messenger'da çevrimiçi olduğunu gördüğüm kişilere blogumun linkini atıyorum, maksat fazla kişi okusun da egom tavan yapsın.(Ego dedim de, karikatür paylaşasım geldi: http://esprika.com/2375 ) Madem vuvuzela dedik, tanıdığım insanlar arasında vuvuzela kelimesini en çok kullanan kişiden bahsetmemek olmaz, şu anki tek takipçim, elif keskin'e burdan selam yolluyorum. Hangi kanalda yayınlanacak bu ? Yazımı Kaan Sezyum'un vuvuzelasına ulaşabileceğiniz bir link ile sonlandırıyorum ; http://www.sezyum.com/ sağ üstte, bacınızın vuvuzelası.( Sloganı tam olarak böyle olmayabilir, tam hatırlamıyorum.) Ayrıca neden her yazımda bir yerlere link veriyorum bilmiyorum.Viral reklam aracı mıyım neyim? Yazıyı biraz daha uzatmaya karar verdim şu anda.Doğaçlama yazmak da böyle bir şey, ikinci kontrolü yapmadan yazıyı fırına veriyorum.Oh mis.Yazımı paragraflara ayırmadan bitirebildiğim için kendimi tebrik ediyor, iyi günler geçirmeniz dileğiyle diyorum sayın okuyucular.( Samimi bir hava oluşturduktan sonra sayın dedim; oldu mu, olmadı.)

özet: Hepimiz vuvuzelayız, bazen gereksiz öteriz, bazen susturulmak isteniriz, ama her daim sesimiz gür çıkacaktır.

NOT: Noktalı virgül (;) kullanımı konusunda gerekli bilgiye sahip değilim, hata yaparsam affedin lütfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder